نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سیاست یووه در نقل و انتقالات چیست ؟

سیاست یووه در نقل و انتقالات چیست ؟

بعد از شکست یووه مقابل بایرن و کنار رفتن از رقابت های این فصل اروپا، تحلیل ها در مورد حذف یووه و دلایل آن شروع شد که بدنبال این موضوع گمانه زنی هایی نیز برای لیست باشگاه در فصل آینده انجام شد.

 

همانطور که امروز هم اعلام کردیم نام های بزرگی برای پیوستن به یوونتوس اعلام شده: کاوانی، ایسکو، اسکار، میخیتاریان، رابیوت و دیورا بازیکنانی هستند که گفته می شود مدیران یووه برای تقویت جدی تیم در فصل آینده زیرنظر دارند و در لیست آلگری هستند.

 

«Gazzetta dello Sport» اما امروز اعلام کرده است که نام های اعلام شده برای فصل بعد از طریق فروش برخی از بازیکنان اصلی، خریداری خواهند شد و یووه در صورتی که قدم بزرگی در بازار نقل و انتقالات بردارد برخی از بازیکنان اسمی خود را به تیم های دیگر می فروشد.

 

این روزنامه ایتالیایی اعلام کرده که همواره تیم هایی مانند بارسا، رئال، منچسترسیتی... بدنبال جذب پوگبا بوده اند و یوونتوس در تلاش است برای تامین بودجه لازم برای حضور پررنگ در نقل و انتقالات پیش رو، او را با مبلغ 100 میلیون یورو یا بیشتر بفروش برساند.

 

همچنین حتی موضوع برگرداندن موراتا به مادرید هم مطرح شده و گفته شده است که احتمال دارد بیانکونری راضی به بازگشت او به رئال شود و از این طریق 30 میلیون برای خرج در بازار درآمدزایی کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: